Družba JUB letos spet na poseben, svojstven način sodeluje na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), ki je v organizaciji SOZ osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji. Ker imajo barve, ki nas obdajajo v vsakodnevnem življenju, na nas pomemben vpliv na več ravneh, so brez dvoma ključne tudi za slovenske kreativce, ki se 6. in 7. junija srečujejo v Avditoriju Portorož. Z vzorčki, ki jih bo na dogodku razdelila udeležencem SOF-a, želi družba JUB tako izpostaviti ključno vlogo barv pri sporočilnosti in uspešnosti kampanj.
![](/app/uploads/2024/06/33sof_mood_banner_1080x1080_nov2023_1.jpg)
Barve v ambientih so namreč tiste, ki vplivajo na spodbujanje domišljije in prepletanje idej pri iskanju edinstvenih rešitev, s katerimi kreativci z veliko vnemo ustvarjajo učinkovite, navdihujoče in odmevne oglaševalske kampanje. Osredotočeni na kreativno noto festivala so zato v družbi JUB tudi v letošnjem letu barvam pripisali ključno vlogo v procesih oglaševanja in jih znova izpostavili kot pomemben element sporočanja, pri tem pa jih opozorili še na njihov pomen pri spodbujanju kreativnosti ob iskanju ravnovesja in ustvarjanju prijetnega vzdušja v njihovem delovnem okolju.