Družba JUB je postala del družine ambasadorjev slovenskega gospodarstva
Javna agencija Spirit Slovenija je 23. aprila letos v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini razglasila 22 novih ambasadorjev, med katerimi smo tudi družba JUB.
S promocijo, ki na globalnem trgu poteka pod nazivom I feel Slovenia. Green. Creative. Smart., želi povečati prepoznavnost in ugled državne blagovne znamke na tujih trgih ter izpostaviti konkurenčne prednosti slovenskega gospodarstva, kar je tudi glavno sporočilo tujim investitorjem ter kupcem slovenskega blaga in storitev.
Naziv ambasador smo prejeli v družbi z drugimi uglednimi in zaupanja vrednimi podjetji, ki so trajnostno naravnana in s svojimi poslovnimi modeli ter edinstvenimi izdelki in storitvami podpirajo zgodbo zelene, ustvarjalne in pametne Slovenije, hkrati pa so aktivno vključena v številne promocijske aktivnosti slovenskega investicijskega in poslovnega okolja na tujih tržiščih. S svojimi uspešnimi gospodarskimi zgodbami naj bi podjetja ambasadorji tako pripomogla k dvigu prepoznavnosti ključnih konkurenčnih prednosti slovenskega gospodarstva ter s svojimi prebojnimi rešitvami prispevala k odmevnosti promocije na tujih trgih. Sodelovanje z ambasadorji vključuje vrsto aktivnosti na poslovnih dogodkih, konferencah in predstavitvah za potencialne tuje partnerje in tuje investitorje, ki jih organizira SPIRIT Slovenija. |
Danes smo prisotni na več kot 30 tržiščih in pod lastno blagovno znamko na tuje trge izvozimo več kot 75 % svojih izdelkov. Kot napredno in v prihodnost usmerjeno podjetje skrbimo za nenehne izboljšave svojih izdelkov ter uporabnikom predstavljamo svoje inovativne rešitve z velikim poudarkom na trajnostnosti in kakovosti bivanja, kjer v ospredje postavljamo pomen zdravja ljudi in njihovega dobrega počutja. Gradbeništvo kot panoga doživlja pomembne spremembe, saj je njen fokus že usmerjen v oblikovanje pametnih mest in skupnosti, z njimi pa tudi v pametne in energijsko učinkovite stavbe, ki bodo za svoje delovanje uporabljale obnovljive vire. Za svojo nadaljnjo rast ob visoki stopnji inoviranja tako razvija tudi nove, pametne materiale, s katerimi bo gradnja objektov enostavnejša, uporabniška izkušnja in ugodje bivanja pa izboljšana. Pri tem sledi kriterijem tehnološke razvitosti in tržne zanimivosti, funkcionalnosti in varnosti izdelkov ter enostavnosti njihove uporabe.
- JUB družini v stiski za novi dom podaril barve JUPOL in materiale za fasado
- Sanjska marelica – Apricot Dream – je JUB-ova Barva leta 2024
- Barve JUPOL humanitarno prejelo že več kot 500 družin, prizadetih v poplavah
- Barve spremenijo dom: obnavljajmo skupaj
- Osnovno šolo v Moravčah osvežili z barvami JUPOL Antimicrob